GP
Καναδά: Ολική επαναφορά Φέτελ και Ferrari!
Δεκατέσσερα χρόνια νωρίτερα, που κέρδισε
για τελευταία φορά -μέχρι σήμερα- η Ferrari στον Καναδά, ήταν η εποχή που ο Μίκαελ
Σουμάχερ πετύχαινε τις περίφημες ολοκληρωτικές του νίκες με τη Scuderia
στο δρόμο για το έβδομο πρωτάθλημά του.
Έχοντας
το ίδιο ακριβώς όραμα με το νεανικό του ίνδαλμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέτυχε μια
εξίσου ολοκληρωτική και κυρίαρχη νίκη στο Μόντρεαλ, στο 7 φετινό Γκραν Πρι της
Formula 1, για να ανακτήσει το προβάδισμα του πρωταθλήματος με 1 βαθμό διαφορά
από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Φέτελ εκκίνησε πρώτος και
έλεγξε με χαρακτηριστική άνεση το προβάδισμά του από τον επίσης μόνιμα δεύτερο
σήμερα, Βάλτερι Μπότας της Mercedes. Την ίδια στιγμή, ο Χάμιλτον δεν είχε μια
από τις καλές του μέρες και -μαζί μ’ ένα πρόβλημα στιγμιαίων πτώσεων ισχύος
αρχικά στον αγώνα, λόγω υπερθέρμανσης- περιορίστηκε στην 5 θέση, πίσω και από
τον Μπότας και από τις δύο RBR των Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Παρότι οι δύο οδηγοί της
RBR εκκίνησαν με τα hypersoft, η στρατηγική τους διαφοροποίηση σε σχέση με τις
Mercedes και Ferrari που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση με τα ultrasoft δεν έπαιξε
εντέλει κανέναν ρόλο. Όλοι έκαναν έναν πιτ-στοπ. Είτε σταμάτησαν νωρίτερα (RBR
και Χάμιλτον), είτε αργότερα (Ferrari και Μπότας), η στρατηγική είχε μηδαμινό
αντίκτυπο στο αποτέλεσμα - με εξαίρεση την προσπέραση του Ρικιάρντο στον
Χάμιλτον μέσω του μοναδικού πιτ-στοπ τους.
Πέραν
αυτού, το μόνο ενδιαφέρον στον αγώνα ήρθε στους τελευταίους 15 γύρους, που ο
Χάμιλτον προσπάθησε να πιέσει τον Ρικιάρντο (για να συναντήσει την απάντηση του
Αυστραλού κάθε φορά), καθώς και 7-8 γύρους πριν το τέλος που ο Μπότας ανέβασε
ρυθμό - πριν πάρει την απάντηση ενός ταχύτερου γύρου από τον Φέτελ.
Ο Κίμι Ράικονεν, ο οποίος
δεν είχε –όπως ο Φέτελ- το προνόμιο της β’ προδιαγραφών μονάδος ισχύος της
Ferrari διότι μια νέα αλλαγή κινητήρα μετά το GP Ισπανίας θα επίσειε ποινές
πολύ σύντομα, περιορίστηκε στην 6 θέση. Ωστόσο, ο Φινλανδός, που μπήκε πολύ
αργά για το μοναδικό του πιτ-στοπ, οριακά δεν κατάφερε να περάσει μέσω
στρατηγικής τον Χάμιλτον.
Παρότι στους τελευταίους
γύρους ο Χάμιλτον πλησίασε τον Ρικιάρντο, δεν τον απείλησε ποτέ αρκετά για να
επιχειρήσει την προσπέραση. Η πτώση της καρό σημαίας έναν γύρο νωρίτερα, από
λάθος, ήταν ένα όχι και τόσο ενοχλητικό επιστέγασμα αυτού του αγώνα.
Ο Γερμανός πιλότος
αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία και σημείωσε την 50η νίκη στην καριέρα του και
την τρίτη στη φετινή χρονιά. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας και
στην τρίτη ο Μαξ Φερστάπεν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου