Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

GP Καναδά: Ολική επαναφορά Φέτελ και Ferrari! 

Δεκατέσσερα χρόνια νωρίτερα, που κέρδισε για τελευταία φορά -μέχρι σήμερα- η Ferrari στον Καναδά, ήταν η εποχή που ο Μίκαελ Σουμάχερ πετύχαινε τις περίφημες ολοκληρωτικές του νίκες με τη Scuderia στο δρόμο για το έβδομο πρωτάθλημά του.


Έχοντας το ίδιο ακριβώς όραμα με το νεανικό του ίνδαλμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέτυχε μια εξίσου ολοκληρωτική και κυρίαρχη νίκη στο Μόντρεαλ, στο 7 φετινό Γκραν Πρι της Formula 1, για να ανακτήσει το προβάδισμα του πρωταθλήματος με 1 βαθμό διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Φέτελ εκκίνησε πρώτος και έλεγξε με χαρακτηριστική άνεση το προβάδισμά του από τον επίσης μόνιμα δεύτερο σήμερα, Βάλτερι Μπότας της Mercedes. Την ίδια στιγμή, ο Χάμιλτον δεν είχε μια από τις καλές του μέρες και -μαζί μ’ ένα πρόβλημα στιγμιαίων πτώσεων ισχύος αρχικά στον αγώνα, λόγω υπερθέρμανσης- περιορίστηκε στην 5 θέση, πίσω και από τον Μπότας και από τις δύο RBR των Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Παρότι οι δύο οδηγοί της RBR εκκίνησαν με τα hypersoft, η στρατηγική τους διαφοροποίηση σε σχέση με τις Mercedes και Ferrari που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση με τα ultrasoft δεν έπαιξε εντέλει κανέναν ρόλο. Όλοι έκαναν έναν πιτ-στοπ. Είτε σταμάτησαν νωρίτερα (RBR και Χάμιλτον), είτε αργότερα (Ferrari και Μπότας), η στρατηγική είχε μηδαμινό αντίκτυπο στο αποτέλεσμα - με εξαίρεση την προσπέραση του Ρικιάρντο στον Χάμιλτον μέσω του μοναδικού πιτ-στοπ τους.
Πέραν αυτού, το μόνο ενδιαφέρον στον αγώνα ήρθε στους τελευταίους 15 γύρους, που ο Χάμιλτον προσπάθησε να πιέσει τον Ρικιάρντο (για να συναντήσει την απάντηση του Αυστραλού κάθε φορά), καθώς και 7-8 γύρους πριν το τέλος που ο Μπότας ανέβασε ρυθμό - πριν πάρει την απάντηση ενός ταχύτερου γύρου από τον Φέτελ.
Ο Κίμι Ράικονεν, ο οποίος δεν είχε –όπως ο Φέτελ- το προνόμιο της β’ προδιαγραφών μονάδος ισχύος της Ferrari διότι μια νέα αλλαγή κινητήρα μετά το GP Ισπανίας θα επίσειε ποινές πολύ σύντομα, περιορίστηκε στην 6 θέση. Ωστόσο, ο Φινλανδός, που μπήκε πολύ αργά για το μοναδικό του πιτ-στοπ, οριακά δεν κατάφερε να περάσει μέσω στρατηγικής τον Χάμιλτον.
Παρότι στους τελευταίους γύρους ο Χάμιλτον πλησίασε τον Ρικιάρντο, δεν τον απείλησε ποτέ αρκετά για να επιχειρήσει την προσπέραση. Η πτώση της καρό σημαίας έναν γύρο νωρίτερα, από λάθος, ήταν ένα όχι και τόσο ενοχλητικό επιστέγασμα αυτού του αγώνα.
Ο Γερμανός πιλότος αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία και σημείωσε την 50η νίκη στην καριέρα του και την τρίτη στη φετινή χρονιά. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας και στην τρίτη ο Μαξ Φερστάπεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου