Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018


Τζιανλούκα Φέστα : Δεν με φοβίζουν τα δύσκολα.



Η παρουσίαση του νέου προπονητή της ομάδας της ΑΕΛ κ. Τζιανλούκα Φέστα έγινε στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΛ από τον Δ/νων Σύμβουλο κ. Σωτήρη Μάρκου.
Ο Τζιανλούκα Φέστα εμφανίστηκε χαρούμενος για την πρόταση του κ. Αλέξη Κούγια, να αναλάβει την ομάδα ως ο νέος προπονητής της.




Αναλυτικά δήλωσε τα παρακάτω:
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Λάρισα, ανυπομονώ να συναντήσω τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, ελπίζω να έχουμε μια πολύ καλή και εποικοδομητική συνεργασία.
Βασική προτεραιότητα είναι το παιχνίδι του Σαββάτου με τον Παναιτωλικό, θα προσπαθήσω να εμπνεύσω αυτοπεποίθηση στους ποδοσφαιριστές και ενθουσιασμό για ένα καλό αποτέλεσμα για την ΑΕΛ»
Τι γνωρίζεται για την ομάδα της ΑΕΛ:
«Γνωρίζω ότι είναι μια ομάδα με Ιστορία, έχει κατακτήσει Πρωτάθλημα Ελλάδας και 2 Κύπελλα , έχοντας πολλές και σπουδαίες  εμφανίσεις σε τελικούς Κυπέλλου. Γνωρίζω επίσης  για  την ΑΕΛ  την εποχή που αντιμετώπισε την Σαμπτόρια. Στην Ελλάδα έχω πολλούς και καλούς φίλους, έχω μια πολύ καλή σχέση με τον Κριστιάν Καρεμπέ».   
Για συνεργάτες, βοηθούς είπε:
«Έχω βρεθεί μαζί τους, συζητήσαμε και θα αποφασίσω μετά το παιχνίδι του Σαββάτου με την ομάδα του Παναιτωλικού».   
Σας φοβίζει κάτι :
«Δεν με φοβίζουν τα δύσκολα, έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι μαχητής και πάντα μάχομαι με πολύ πάθος για να πετύχω αυτά που θέλω.
Έχω παρακολουθήσει στην τηλεόραση τους τρείς τελευταίους αγώνες της ΑΕΛ και έχω δει τα συστήματα ανάπτυξης της ομάδας όπως 3-5-2 , 4-3-2-1 ή 3-4-3, σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω ανάλογα με την πορεία του κάθε παιχνιδιού. Οι ποδοσφαιριστές μου πρέπει να έχουν πάθος για την Νίκη σε κάθε αγώνα και να βγάζουν μια διαρκεί αποφασιστικότητα στο κάθε παιχνίδι για ένα θετικό αποτέλεσμα».




Χθες το βράδυ ο νέος προπονητής της ομάδας Τζιανλούκα Φέστα βρέθηκε στα «Κίτρινα Γάντια» στο λόφο του Φρουρίου σε δείπνο γνωριμίας με τους βοηθούς της ομάδας. Φουσέκης Γιώργος προπονητής τερματοφυλάκων, Ζαχαρής Γιώργος Φυσιοθεραπευτής, Παναγούλης Μπάμπης Γυμναστής, ο αρχηγός της ομάδας της ΑΕΛ Βαγγέλης Μόρας και ο Δ/νων Σύμβουλος Σωτήρης Μάρκου. 




Φωτογραφικό ενσταντανέ του νέου προπονητού Τζιανλούκα Φέστα δίπλα στην μεγάλη δόξα της Κυπελλούχου ΑΕΛ το 1985, Τάκη Παραφέστα.



Θερμό καλωσόρισμα του προπονητού της ΑΕΛ  Τζιανλούκα Φέστα από το μέλος του Δ.Σ. της ομάδας κ Μπάμπη Τσαπάλα.



Παρόν φυσικά και το mpetshow.blogspot.gr  με τον  ρεπόρτερ μας Ηλία Μπίνα να καλωσορίζει τον νέο προπονητή της ομάδας ευχόμενος πάντα τα καλύτερα και με επιτυχίες στην ΑΕΛ.


                                                                                                              mpetshow.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου